495
470
469

ODKRYWAJ NIEZNANĄ EUROPĘ Z DCU - WYNIKI

ZNAMY JUŻ FINALISTÓW KONKURSU.
_

I już wszystko jasne!!! Zanim oficjalnie ogłosimy wyniki  drugiej już edycji Konkursu ”Odkrywaj nieznaną Europę z DCU”,  w imieniu swoim oraz wszystkich naszych Pracowników, pragnę podziękować za udział, rywalizację oraz niesamowite wyniki. Zacięta rywalizacja o wejście do finałowej trzydziestki toczyła się prawie do samego końca.

Niniejszym jest nam bardzo miło przedstawić laureatów, którzy
w okresie od lutego do sierpnia bieżącego roku,  osiągnęli w Konkursie najlepsze wyniki:

- Agencja Ubezpieczeniowa Kinga Olszewska
- Agencja Ubezpieczeniowa POL-INVEST Emilia Umiastowska
- Agencja Ubezpieczeniowo Finansowa Monika Menert
- Agent Ubezpieczeniowy Dariusz Dzięgielewski
- Agent Ubezpieczeniowy Jarosław Klimczak
- Agent Ubezpieczeniowy Rafał Pućka
- Auto Miras ASS Sp. z o.o.
- Big Baltona Jacek Jeruzal
- Biuro Rachunkowe Jolanta Wiewiórska Agnieszka Jurczewska s.c.
- Biuro Usług Ubezpieczeniowych Grażyna Pelc
- Centrum Ubezpieczeń i finansów Magdalena Hoinka
- Centrum Ubezpieczeń Katarzyna Machel
- Doratex Sp. z o.o.
- Firma Handlowo-Usługowa KAR-MAR Łyczak Marta
- Gamma Insurance Sp. z o.o.
- Kancelaria Ubezpieczeniowo Finansowa Renata Stryjakiewicz
- SEGURO Norbert Wielgo
- Serwis PC Piotr Piechowicz
- Twoje Centrum Ubezpieczeń Katarzyna Profic-Gunia
- Ubezpieczenia JP Sp z o.o.
- Uniwers BKM Marcin Borysławski
- Vena Centrum Ubezpieczeń Żaneta Piątek

Wszystkim laureatom konkursu ”Odkrywaj nieznaną Europę z DCU” pragniemy serdecznie pogratulować. Niezależnie od satysfakcji związanej z wygraną, wszystkich laureatów zabieramy na pełną pozytywnych wrażeń i  niezapomnianą wycieczkę po nieodkrytych jeszcze przez masowych turystów i nieskażonych cywilizacją zakątkach Europy.

W czasie wspólnego wyjazdu w dniach 15 - 24 września, będziemy zwiedzić najciekawsze miejsca Ukrainy, Rumunii oraz Węgier, poznamy tradycyjną kuchnię, historię i kulturę tych regionów.

W 2015 roku, naszych najlepszych Partnerów zabraliśmy na wycieczkę do Rumunii i Węgier, dając początek cyklowi podróżniczemu o nazwie "Odkrywaj z DCU nieznane zakątki Europy". Przez tydzień przemierzaliśmy najciekawsze zakątki kraju zamieszkanego przez potomków Rzymian oraz degustowaliśmy wina z najznamienitszych tokajskich winnic. W tym roku zaplanowaliśmy dla naszych Partnerów coś jeszcze bardziej ekscytującego...

Nasz 9-dniowy wyjazd zaczniemy od zwiedzania Lwowa, następnie przez Złoczew, Międzybórz i Latyczów dotrzemy do Humania, by już kolejnego dnia dotrzeć do Odessy, gdzie zaplanowaliśmy 2 noclegi. Zwiedzimy stepy akermańskie z Akermanem i Izmaiłem, następnie przez Republikę Mołdawii dotrzemy do rumuńskiej Tulczy. Kolejny cały dzień spędzimy w rejsie deltą Dunaju. Babadag, Enisali, Dobrudża, to nazwy miejscowości, które zwiedzimy po drodze do Bukaresztu, w którym przewidzieliśmy kolejny nocleg. Ze stolicy Rumunii jadąc do Transylwanii zwiedzimy monastyr Cozia, a następnie dotrzemy do Rimetea, gdzie przygotujemy moc atrakcji z pożegnalną, regionalną kolacją oraz degustacją śliwowicy włącznie.

Zobaczymy to wszystko już w połowie września...

LWÓW

Dawna stolica Galicji a dziś jedno z najważniejszych ukraińskich miast ma do zaoferowania niezwykle dużo. Jego wielowątkowa historia sprawia, iż Lwów należy do najbardziej intrygujących miast Środkowej Europy. To stąd rozpoczniemy naszą wyprawę od przemierzenia wielkich przestrzeni historycznego podola zatrzymując się w niezwykle intrygujących miejscach.

MIĘDZYBÓŻ

Międzybóż to dziś niewielkie, kresowe miasteczko, w którym zachowała się wielka twierdza broniąca rubieży Rzeczypospolitej od napaści Turków czy Tatarów. Jest to zarazem miejsce, w którym urodził się rabin Nachman z Bracławia. Tu też osiadł Israel Baal Szem Tow, twórca chasydyzmu.

ZOFIÓWKA

Kolejny dzień podróży rozpoczniemy od spaceru po Zofiówce słynnym parku romantycznym stworzonym w XVIII w. przez Szczęsnego Potockiego dla swojej żony, Zofii. O Zofiówce pisali współcześni poeci i literaci. Do dziś park robi wielkie wrażenie u zwiedzających.

Jadąc na południe Dzikich Pól dotrzemy wreszcie do nadczarnomorskiego Jedysanu i jego najważniejszego miasta, Odessy.

ODESSA

Odessa to miasto które warto odwiedzić chociaż raz w życiu. Miasto stworzone przez Rosjan w czasach największej prosperity Imperium do dziś zachowało kosmopolityczny klimat widoczny także w zachowanej architekturze i imponującym układzie urbanistycznym.

STEPY AKERMAŃSKIE

Następnego dnia będziemy kontynuować podróż na południe, aby przez Budziak i stepy Akermanu, skrawek Mołdawii dotrzeć do rumuńskiej Dobrudży. Akerman, znany dziś pod nazwą Białogrodu Dniestrowskiego, do dziś zachwyca wspaniale zachowaną mołdawsko-turecką twierdzą położoną u ujścia Dniestru do Morza Czarnego. Na południu Budziaku, nad Dunajem położony jest Izmaił kolejna twierdza turecka, którą zdobyły rosyjskie wojska Suworowa. Po przejechaniu skrawka Republiki Mołdawii wjedziemy do rumuńskiej części tego regonu, aby przez przeprawę promową na Dunaju zlokalizowaną w Gałaczu dotrzeć do dobrudżańskiej Tulczy.

To zaledwie fragment planu naszej wyprawy, ale mamy nadzieje, że zachęci Państwa do wspólnej zabawy. Z czasem będziemy zamieszczać tutaj kolejne szczegóły trasy oraz opisy miejsc jakie zobaczymy. Obiecujemy przygodę jakiej nie spotkacie nigdzie indziej.

Pojedźmy tam wspólnie, odkryjmy nieznane klimaty!

Nasza lokalizacja

DCU

Powstańców Śląskich 64
53-333 WROCŁAW

Kontakt

Zadzwoń do nas:
Biuro: +48 71 311 9508
Helpdesk +48 71 338 5516

lub wyślij mail na adres:

Newsletter

Zamów subskrypcję i bądź z nami na bieżąco...